Ads

Haiwan Yang Paling Bertuah

 

mungkin ade sesetengah orang akan cakap, “kan best jadi haiwan, takde masalah kewangan, tau makan berak je..”

 

lebih2 lagi kalau haiwan peliharaan.. sesetengah orang je la yang cakap macam tu.. itu pun dengan nada bergurau..

 

aku nak tunjuk haiwan yang betul2 bertuah hidup dalam dunia ni.. sangat bertuah, aku sendiri pun jeles tengok haiwan2 ni..

 

Lucky-Animals-001

Lucky-Animals-002

Lucky-Animals-003

Lucky-Animals-004

Lucky-Animals-005

Lucky-Animals-008

Lucky-Animals-009

Lucky-Animals-014

Lucky-Animals-015

Lucky-Animals-017

Lucky-Animals-018

Lucky-Animals-019

Lucky-Animals-020

Lucky-Animals-021

Lucky-Animals-024

 

dan yang paling malang..

 

Lucky-Animals-025

4 comments:

  1. hahaha..kucing2 aku beruntung dpt ciuman dr aku hari2..lalala~

    ReplyDelete
  2. pas melihat koleksi gmbr d atas, seriusly aku jeles...haha..

    ReplyDelete
  3. waaa.. best2.. tetiba rase geram. hahaa

    ReplyDelete

Ads

Followers

Google+ Followers