Ads

Hikayat Pak Lebai Yang Sebenar

korang tau tak cerita Lebai Malang yang korang dengar mase kecik2 dulu adalah dusta sama sekali? yaa.. aku nak bongkarkan satu rahsia yang besar kat korang semua.. jangan terkejut mendegar kisah seterusnya..

 

banyak gak perdebatan kisah Lebai Malang tu.. ada cakap cerita tu betul, ada cakap rekaan je.. aku nak bagitau korang cerita tu adalah rekaan bertujuan untuk dijadikan pengajaran kat kite semua..

 

sebenarnya, aku la Lebai Malang yang sebenar.. kenapa? tak percaya? ini realiti ketika musim Piala Dunia Fifa sekarang.. aku memang malang dalam meneka, menjangka, dan meramal..

 

setiap pasukan bolasepak yang aku sokong pasti kalah biarpun handal mana pun pasukan tersebut.. berikut senarai kekalahan pasukan pilihan aku.. hadoii..

 

Final Champions League 2009, Manchester United vs Barcelona FC.. aku sokong Manchester United, tapi kalah..

Footballers-Ronaldo-sinks-005

Ac Milan, kelab kegemaran aku lepas aku tinggalkan Manchester United.. juga mengalami kekalahan di tangan Manchester United di Champions League..

david-beckham-ronaldinho-2010-1-6-17-13-23

Final Champions League 2010.. aku beralih arah ke pasukan Bayern Munich pulak.. juga kalah di tangan Inter Milan.. nasibku memang malang..

Bayern Munich

yang terbaru, Spain.. juga kalah di tangan Switzerland..

spanish_girl_02

 

aku memang tak pernah sokong Brazil.. sebab tu dorang menang kot.. korang rase2 betul ke?

4 comments:

  1. ngahahahaahahahahhahahha!!!!!!!!!!!!
    sabaq no pak lebai..ngeheheh

    ReplyDelete
  2. bercampur baur team yg ko sokong. huhu

    ReplyDelete
  3. aku sokong team malaysia.oh memang malang la aku.keeeeeeeee

    ReplyDelete
  4. Amir: mmg la.. kalo ko perasan, team yg aku sokong sume jersi lawa2.. haha paling obvious, merah la.. ;D

    ReplyDelete

Ads

Followers

Google+ Followers