Ads

Aku Setaraf Pele.. Tak Percaya Sila Baca

aku memang setaraf dengan lagenda bolasepak dunia, Pele.. aku dan dia banyak persamaan.. cuma aku bukan suka buat prediction/ramalan yang melampau macam dia..

 

apa yang setaraf? apa yang sama? dalam meramal pasukan pilihan la.. entry aku yang sebelum ni ada menceritakan kisah malang aku..

 

mana2 pasukan yang aku sokong, pasti akan kalah.. baru je tadi, Germany kalah di tangan Serbia.. memang aku sokong Germany sebab player dorang banyak dari kelab Bayern Munich..

 

german-girl-10

 

bagi sape2 yang taktau, Vidic dari Manchester United bermain untuk Serbia.. bagi sape2 yang taktau la..

 

banyak dorongan aku menyokong Germany ni.. antaranya awek Schweinsteiger, Sarah Brandner.. memang cun gilak.. Schweinsteiger memang sangat bertuah.. korang tengok gambar kat bawah ni..

 

sarah-brandner_diaporama

schweinsteiger-sarah08

 

sekarang percaya? kalau tak silap aku si Sarah Brandner ni juga seorang model.. taktau la dia ni model selepas jadi awek Schweinsteiger atau sebelumnya..

 

dan bonus untuk lelaki2 gatal, sila klik di SINI dan di SINI.. owh, dan juga di SINI

 

memang awek2 Germany ni cun2 ke? korang rase2?

 

berbalik pada kisah Pele.. kalau korang taktau, Pele ni suka buat prediction sendiri2 dan ramalan yang langsung tak tepat.. sampaikan Felipe Scolari sendiri cakap kalau kita buat sebaliknya apa yang Pele cakap, kita akan berjaya.. lebih kurang macam tu la..

1 comment:

Ads

Followers

Google+ Followers