Ads

Haiwan Pun Pandai Buat Lawak

biasanya manusia je yang kerap buat macam ni.. haiwan pun tak terkecuali.. sekali tengok2 gambar2 ni dah boleh buat aku gelak.. gambar ape? dalam english disebut photobombs.. jom tengok

 

bomb-bull-lead

cat_photobomb_2_20091011_1367294307

horsebomb

129132357399505754

slide_4314_60531_large

squirrel_photobomb_20091011_1197947436

129141192220337153

129138338509375540

chipgcatbombs

horse_photobombs_01

pb1

dolphin-photobombing-600x400

 

haiwan pun pandai nak enterprem bila ada orang ambil gambar.. ini baru sebahagian je.. nanti aku akan cuba tunjuk lebih banyak gambar lawak.. enjoy..!

2 comments:

  1. aku suka pics ni semua. so cute!

    ReplyDelete
  2. yang last sekali tu yang mahal :P. eh..try buang ko nye word verification eh :| t org malan nak komen.heeeee

    ReplyDelete

Ads

Followers

Google+ Followers