Ads

Lelaki 51 Tahun Terperangkap Di Dalam Badan Seorang Remaja

sumpah aku taktau pun bila Hari Bapa ni.. haha ok, sebelum ni aku ada buat entry pasal Hari Ibu.. sape2 yang bace mesti dah tau nama mak aku..

 

sebelum ni aku ada cakap jugak, nak sambut hari bapa or hari ibu, bila2 boleh.. tak semestinya kene spesifik tarikh tu.. kalau bukan hari bapa, tak payah nak ucap terima kasih sebab besarkan kita?

 

tapi bila dah ada tarikh spesifik ni sekurangnya korang tak la lupa langsung kat ayah korang.. kat tv pun dah banyak siar cerita pasal bapa ni.. ade cerita yang menyentuh perasaan

 

ok, kepada Mohd Aminullah Bin Mohd Ali, selamat hari bapa Along ucapkan.. nak celebrate or bagi hadiah tak mampu, tulis blog mampu la.. takpe, nanti ade duit Along bagi sumthing.. kehkeh

 

abah dayah

abah raye

abah

IMG_0682

 

macam2 rupa ayah aku ni.. kejap rambut panjang, kejap botak, kejap berjanggut ala ulama’, kejap rambut beckham.. dan baru2 ni dia menyambut hari lahir yang ke-51..

1 comment:

Ads

Followers

Google+ Followers