Ads

Misi Menjejaki Hantu Sebenar

dalam keadaan yang hampir tidak sihat, kawan2 aku ajak aku buat mende yang tak sepatutnye budak2 biase buat.. buat ape? “jom main seekers2 kat kubur Mona Fendi”

 

aku akui memang aku agak gentar pada mulanye.. macam2 alasan aku bagi..

  • aku mengantuk (benar)
  • aku demam (benar)
  • aku malas (tipu)
  • aku belom mandi wajib (?) (tipu jugak)

 

pada jam 3.00 AM, kami mulakan misi di bangunan Institut Kajian Liberal (IKAL) kat Uniten.. tempat tu memang seram.. lecturer aku dah cerita macam2 pasal tempat tu..

 

tapi kami blah awal sebab takot terkantoi dengan pak guard.. hujan rintik2 banjir bergelora.. ok itu tipu.. juz hujan rintik2 je.. kami singgah makan roti bom..

 

seterusnya kami ke tanah perkuburan Islam Kajang.. tah betul ke tidak nama tanah perkuburan tuh.. kat situ kawan aku cakap ade kubur Mona Fendi.. kenyataan tu aku tak pasti betul ke tak..

 

ok, aku nak tido dulu.. penat jalan2 cari hantu ni.. esok lusa aku sambung cerita seram aku ni.. bye

 

bersambung…

4 comments:

  1. cehh..baru excited nak baca..last2 bersambung..haha..

    ReplyDelete
  2. meuz ph meuz.. jgn sambung dulu.. kite try highland tower dulu..

    ReplyDelete
  3. IKAL? aku student ikal.. bese je..
    huhu.. tapi lecturer aku cakap.. penah sorang technician shif malam.. then naek lift.. kat ikal ade 6 tingkat je.. tapi malam tuh lif naek sampai tingkat 7.. dier cakap tingkat 7 tu macam kat dalam ospital.. tu je aku tau..

    ReplyDelete

Ads

Followers

Google+ Followers