Ads

Gambar Skuter Unik Dari Jepun

sebut je negara Jepun, mesti kite teros terbayangkan mende2 pelik yang dorang bina.. yang lelaki pulak terbayangkan Maria Ozawa.. kahkah

 

jom kite tengok skuter2 yang telah diubahsuai oleh insan2 kreatif kat Jepun ni

 

16127

18217

20536

21622

22919

24266

24557

25716

28034

28072

28482

35858

49790

50963

53539

53624

55548

59529

63412

70288

73856

76250

77405

78464

79575

89731

91179

93554

99675

99867

 

macam2 la orang jepun ni.. dari sekecil mende sampai la sebesar2 mende.. ade je idea pelik yang keluar dari kepala otak dorang.. sebab makan ikan banyak sangat ke?

 

lagu satu, korang perasan tak yang skuter dorang ni sume panjang2.. rasenye satu family boleh naik skuter2 ni sume.. haha

6 comments:

  1. erm....yang lelaki teringat maria ozawa !!! apakah !!

    tapi nape skuter dorang mcm cecah tanah jer.

    ReplyDelete
  2. cantik dan kreatif!! nk satu leh?? hehe

    ReplyDelete
  3. gila eh! mmg lain la kalo banding ngan skuter biasa2.. huhu mau 1!! hehe

    ReplyDelete

Ads

Followers

Google+ Followers