Ads

Gambar Hitam Putih

ingat orang dulu2 tak pandai amek gambo? orang dulu2 pun banyak amek gambar yang menarik.. yang kelakar, stylo pun ade..

 

1265326cd9

0_24031_e5c74948_XL

funny-black-and-white-photos09

funny-black-and-white-photos12

funny-black-and-white-photos08

funny-dog-picture-dog-in-black-and-white2222

oxota-i-rybalka-u-zhivotnyx_17099_s

funny-black-and-white-photos04

funny-black-and-white-photos05

funny-black-and-white-photos07

funny-black-and-white-photos03

funny-black-and-white-photos01

kangaroo,animals,black,and,white,funny,humor,animal-140024b3f1ac97301a97d23f69215324_h

103484-bigthumbnail

6a00e398dbfd8000040110181e5942860f-500pi

002ecs7f

 

memang entry aku kali ni takde motif.. saje suke2 nak share dengan korang ape yang aku jumpe bile selongkar2 internet ni..

 

aku pun taktau ape kategori gambar2 ni sume.. ade yang kelakar, ade yang stylo, ade yang pelik.. haa, korang pilih la gambar mana yang paling korang suke..

5 comments:

  1. Aku suka yg pic pandang gelas tu.Haha

    ReplyDelete
  2. baby gan dog tuh comel giler!
    baby tuh~

    ReplyDelete
  3. tkpe..sharing jgk tu..
    meh tgk gmbr mthri ajaib dkt blog soffya meh...
    hoho

    ReplyDelete

Ads

Followers

Google+ Followers