Ads

Awek Cun Dalam Kelas

dalam kelas aku memang ade awek cun.. aku taknak sebut siapa, biarlah rahsie.. kehkeh

kali ni aku nak tunjuk suasa dalam kelas aku.. gamabr awek cun? korang tengok sendiri la.. pilih mana satu awek cun.. lelaki2 yang hensem pun ade ramai, rasenye la.. haha

 

DSC_0550 ni aksi melukis peta dunia di atas meja.. kelas awal2 pagi memang macam ni.. tambah pulak budak2 ni memang suke tido lambat..

 

DSC_0524 yang ni pulak aksi melukis peta secara solo.. bukan mase lecturer tengah mengajar, tapi take a quick nap bile lecturer bagi rehat 5 minit

 

DSC_0942 ni kelas yang paling membosankan.. bukan lecturer yang membosankan, tapi subjek tu sendiri.. subjek ape? Malaysian Studies

 

DSC_0937 haa.. korang boleh nampak lecturer aku kat situ.. aku sendiri pun tak hengat ape yang dia ajar.. haha

 

DSC_0940 yang kawan aku sorang tu tengah control macho bile tau aku nak amek gambo.. kahkah.. yang pompuan pakai spek tu tak perasan aku amek gambo dia..

 

DSC_0939 ni pulak aktiviti separa senonoh oleh segelintir budak2 kelas aku

 

DSC_0928 akibat tido lambat, ni la akibatnye.. ataupun kemungkinan tengah fokus dalam kelas.. hmm

 

DSC_0843 ni pulak bile tengah tunggu lecturer.. borak2, siapkan kerja.. mintak maap sebab tak nampak muke awek2 tu.. harapan untuk korang mengusya, hampa..

 

DSC_0682 budak kelas aku gak.. tapi yang kanan sekali tu bukan budak kelas aku..

 

DSC_0666 aktiviti mesra seorang atok bersama cucu2 tersayang..

 

DSC_0638 bile lapar kami makan.. walaupun kelas dah 10 minit bermula.. aktiviti kami sangat2 cemerlang.. kahkah

 

DSC_0636 makan lagi.. yang kiri tu bukan tengah control macho sebaliknye dia tengah termenung pikir mase depan yang cemerlang, gemilang, dan terbilang

 

aku rase cukup la setakat tuh.. gambar2 ni semua masa sem lepas.. tapi sekarang dah berakhir.. tunggu nak masuk sem seterusnye pulak..

yang paling aku tak suke mase sem lepas, duit sponsor aku tak masuk2 lagi.. memang benar perumpamaan penantian satu penyeksaan

gambar awek cun? tah la.. aku tak banyak nak snap gambar awek2.. sebenarnye ramai wanita dalam kelas aku tapi mereka sering tampil sebagai imej wanita melayu terakhir bile diminta untuk diambil gambar.. malu la kononnye..

9 comments:

  1. U mane ni?
    mcm kenal je
    mcm laa
    hehehe

    ReplyDelete
  2. heh.kalo da namanya student!hahahaha

    ReplyDelete
  3. rajinnye snap gambo dalam kelas, aiyoo.

    ReplyDelete
  4. universiti tenaga nasional.. uniten putrajaya campus ler.. hehe

    ReplyDelete
  5. eh eh
    yg pic last manusia yg tngh mengadap laptop acer tu en
    yg pakai spek tu
    muke beliau sebijik mcm aziz m osman
    sama lah
    :)

    ReplyDelete
  6. kahkahkah
    aziz m osman pun boley..
    ade point nk bahan dia ni.. haha

    ReplyDelete
  7. ala asal gambar dia banyak yang sensored je..kasi la tengok jejaka2 tuh ngan penuh..hahaha

    ReplyDelete
  8. Yatre:
    ehem.. boleh je.. tggu la nnt.. :d

    ReplyDelete

Ads

Followers

Google+ Followers