Ads

Special Tag Dari Aku

orang lain nak wat tag, aku pun nak buat jugak la.. kali ni aku buat lain sikit.. sape2 yang terima tag dari aku ni akan dapat free gift.. hehe.. free gift ape? bukan mende yang boleh dipegang, tapi aku nak buat banner untuk sape2 yang aku tag..

 

manusia2 yang aku nak tag:

setakat tu je la aku nak tag.. kang lebih2 penat pulak aku nak buat banner sorang satu.. ade sedikit rules, bile korang post pasal tag ni, letak link blog aku la.. hehe

 

lepas tu kalau korang nak letak banner yang aku buat dalam blog korang, creditkan link blog aku ni skali.. hehe

 

ok, ni antara soalan2 yang perlu dijawab:

  1. berikan dua warna feveret
  2. lagu feveret?
  3. nickname korang?
  4. dah berapa lama berblogging?
  5. kalau dapat kereta free, nak kereta ape?
  6. haiwan paling korang suke?
  7. mana lagi rapat dengan korang, mak atau ayah?

 

banner yang akan korang berlima dapat lebih kurang macam kat bawah ni:

mybanner

aku akan cipta banner yang lebih kurang mcm ni.. ade jahitan nickname korang pastu kat atas tu ade button yang aku cipta jugak untuk korang..

 

amacam? ok tak? sape cakap tak ok meh sini aku nak sekeh sorang2.. haha.. ok, gurau je kat situ.. dah jadi gila sikit bila dah masuk alam final ni..

 

banner akan aku bagi bila korang dah siap jawab soalan2 kat atas tuh.. post skali dalam blog pastu baru dapat.. sekian..

No comments:

Post a Comment

Ads

Followers