Ads

Jom Tengok Kartun Flash Aku

berakhirnya satu bebanan untuk minggu ni.. ape yang beban? babun? bukan ye adek2, tapi asignment yang aku dah submit untuk minggu ni.. lega rasenye, macam melepaskan kentut yang sekian lama ditahan semasa bersolat.. kang kalo kentut batal pulak solat aku..

 

ape yang aku buat sampai aku nak menjaja cerita aku ni kat korang? haa.. aku dan ahli2 kumpulan aku telah menghasilkan satu animasi flash.. this is my 1st flash animation.. memang la buruk sikit banyak

 

 

animation ni sebenarnya adaptasi dari video Annoying Orange kat youtube.. idea saat2 akhir, jadi kami memilih video yang ringkas dan agak lawak untuk dijadikan adaptasi animasi kami..

 

ingat senang ke nak buat flash ni? 3 jam mengadap laptop baru dapat buat seminit scene.. memang penat dan membosankan.. sampaikan bila dah siap aku pulak yang jadi kartun.. ciss

3 comments:

  1. haha..comel lah katoon flash tuh.si orange tuh skali pandang macam ubi..lalala.jgn mara..:)

    ReplyDelete
  2. Aha, multimedia student ke..?
    same like me.. :)

    A little comment:
    Orange tu oval nape.. hee..
    :)

    ReplyDelete
  3. mya: i bukan bdk multimedia la.. i amek information system.. tapi sem ni ade blaja multimedia.. :D

    dh mls sgt nk lukis orange, jadi mcm kentang la jawabnye.. haha

    ReplyDelete

Ads

Followers

Google+ Followers