Ads

Aku Guna Template Baru Dari Blogger, Pendapat Korang?

sekarang ni dah heboh pasal template baru yang disediakan oleh Blogger.com.. orang lain cerita pasal template baru, aku pun nak cerita jugak la..

 

aku ni bukan la rajin sangat nak tukar2 template suke2 hati.. wat asignment rajin la.. haha.. ok, aku tipu.. buat asignment pun aku malas.. lebih2 lagi template ni nak kene design sendiri.. kalau amek yang default, tak best sangat..

 

mula2 aku design template ni puas aku berfikir, mengalahkan menteri2 pikir nak tipu rakyat.. pasal template la.. aku consider jugak kelajuan page aku ni loading.. kesian kat sape2 yang internetnya lembab.. sejajar dengan iklim Malaysia panas dan lembab..

 

sebab aku takde idea la aku wat entry sebegini rupa.. ok, aku nak tanye pendapat korang sume.. adakah template baru aku ni semak? serabut? tak hensem? aku sendiri rase template aku ni terlalu simple.. ape pendapat korang?

6 comments:

  1. nice.. Walaupun background gambar, entri tetap mudah di baca =)

    ReplyDelete
  2. stylo beb...skang zaman simple bukan pimple...pimple itu jerawat..hahaha

    ReplyDelete
  3. Armyrule: eceh, tiru ayat Din Beramboi.. haha

    Aini: thanx :D

    ReplyDelete
  4. bole aku komen?

    sejukk mata memandang..

    ReplyDelete
  5. rase mcm tengah berenang renang je -.-"

    ReplyDelete

Ads

Followers