Ads

Jom Tengok Awek Mandi Sungai

 

sebenarnya dah lama aku nak wat entry pasal mandi2 ni..  sebab beberapa bulan yang lepas aku dengan rakan2 subahat aku telah bermandi-manda di Sungai Gabai.. sape2 yang taktau kat mana Sg Gabai ni, sila bukak google maps.. Sg Gabai kat Selangor la..

 

DSC_0707

sebelom mandi, sempat gak kami menggedik di hadapan pintu gerbang Hutan Lipur Sungai Gabai.. itu la nama yang tertera kat signboard tu.. tengok, masing2 control ayu.. nasib baik aku takde dalam gambar.. kahkah

 

DSC_0712

next, gambar sebelum kami sampai ke puncak kejayaan.. hehe.. sebenarnya bukan saje2 nak amek gambar kat sini, tapi masing2 dah pancit nak naik atas.. so, jangan percaya dalam gambar yang konon2 sume nampak cool… haha

 

DSC_0714

in this picture: ERY

 

DSC_0719

please don’t try this at home

 

DSC_0718 in this picture: Turb

 

DSC_0730

DSC_0732

DSC_0733

DSC_0735

IMG_0974

IMG_0976

IMG_0983

tengok gambar kat atas ni… masing2 nak control macho je.. padahal masing2 tengah menahan kesejukan… ade sorang je yang menzahirkan kesejukan beliau, Turb… Syabas..!

 

IMG_0995

IMG_1011        

manusia2 yang ada di dalam gambar2 di atas:

*klik pada nama untuk terus ke facebook dorang

  • Aku (baju Man Utd biru)
  • Apis (baju coklat berboxer pink)
  • K.A. (baju hitam berambut panjang)
  • Ery (baju putih shorts putih)
  • Atok (tak pakai baju, last picture)
  • Apam (baju oren)
  • Turb (korang dah tau mane satu)
  • Zul (cari sendiri)

 

Actually banyak lagi gambar aku tak tunjukkan kat sini.. malas nak letak banyak2.. kang lambat pulak korang nak load page blog aku ni.. aktiviti nakal kami ni sebenarnya aktiviti ponteng kelas.. sebelum pergi ke Sg Gabai ni kami baru je abes quiz dan antar asignment.. jadi nak hilangkan tension, kami ramai2 bermuafakat untuk ponteng kelas… takpe, satu kelas je.. hehe

2 comments:

  1. bilo nk uplod gamba kek swimmg pool plak..
    den dh xsoba nk buek canon ball nih..

    ReplyDelete
  2. tajuk entry sgt x bley blah. wahaha

    pape pn, syabas diucapkan kerana korang sumer mmg sgt2 ayu. ak pn kalah. kehkeh.

    ReplyDelete

Ads

Followers