Ads

Cafe COIT Dibuka Kembali..!!



setelah hampir sebulan student2 coit kelaparan diwaktu pagi, akhirnya penantian sekian lama sudah berakhir...

Alkisahnye:
  • sebulan yg lalu student2 coit tidak bersarapan
  • orang kampung aku sebut breakfast
  • akhirnya bertarikh 21 Dec 2009
  • cafe dibuka kembali untuk org ramai
  • student2 coit sudah tidak kelaparan lagi di waktu pagi
  • syabas diucapan (^_^)
kenapa cafe tu sebulan tak bukak? sebab cafe tu dah tukar tender baru.. aku rase bagus la macam tu sebab tender sebelum ni makanannye kurang enak dan agak mahal...


ape yang beza?
  • harga standard
  • tak mahal tak murah
  • nasi tidak lagi diceduk oleh student sendiri
  • pekerja cafe yang buatkan
  • ade sorang dua pekerja yang comel
  • kawan aku yang cakap
  • aku rase ini cerita dongeng semata2
kalau cafe tu tak dibuka, student2 akan kelaparan... sbb ape? ye la, berapa kerat la sangat yang bangun awal sejam dua sebelum kelas untuk bersarapan..

kalau kelas start pukul 8 a.m, paling awal bangun pun mesti pukul 7.30 a.m... so, takde masa nak pegi jauh2 cari sarapan..

kini keriangan dan kegembiraan dapat dilihat pada wajah student2 uniten sambil menikmati sarapan pagi.. ini buktinya:




wajah Atip berseri-seri menikmati sarapan pagi dikala kelaparan di waktu pagi





Atok pulak tersipu2 malu gambarnya diambil... tapi jelas terpancar di wajah Atok kerana dia boleh lebih fokus di dalam kelas setelah kenyang






*COIT = College of Information Technology@UNITEN

6 comments:

Ads

Followers

Google+ Followers