Ads

Setelah Sekian Lama Menyepi

setelah sekian lama aku simpan gambar kontroversi ni, akhirnya aku berkeputusan untuk menyiarkan gambar ini di khalayak ramai. keengganan aku untuk menyiarkan gambar ini di sebabkan aku khuatir rakyat jelata sekalian alam akan beranggapan buruk terhadap diriku ini. Risau diri ini ditusuk sembilu (sekali lagi terasa untuk menempeleng diriku ini kerana menggunakan ayat2 cinta sekadar untuk memanjangkan penulisan blog)...

Akhirnya aku terpengaruh dengan hasutan sahabat aku supaya menyiarkan saja gambar ini... Bila aku fikir2 balik, betul juga. Lantak korang la nak kata ape, dah ni blog aku, suka hati pengarang jantung aku la nak tulis ape... haha

Sekarang dipersilakan menatapi gambar kontroversi yang tak seberapa ini...


Sebenarnya ni semua komplot dari kawan2 aku... kepale otak dorang ni memang tak betul sikit... ada2 je ilham bijak lagi kotor yang timbul dari kepala otak mahupun kepala lutut dari dorang... harap gambar ini tidak mnyinggung mana2 pihak... kalau ade gak pihak yang tersentuh hati melihat gambar ini, lantak korang la, sape suruh tersentuh hati tengok gambar ni... hahaha

6 comments:

  1. gmbar ke-2 tuh nk tunjuk ape..?

    ReplyDelete
  2. nk tunjuk cre wat anak..
    hahaha..
    da beranak nt post gamba anak dia taw..

    ReplyDelete
  3. motif carrie junior oil...?

    ReplyDelete
  4. perghhh
    aku tak kire,
    nk curik gak gmbr ni
    wakakkakaka

    ReplyDelete

Ads

Followers

Google+ Followers