Ads

Bile Kebosanan Melanda Pemikiran...~


bile dah xde idea nk kuarkan entry baru, aku mule la wat mende2 mengarut...
contoh mcm ni la...
walaupun aku ni bukan la peminat sejati dan setia siri katun gundam...
opss... bukan katun, anime... kene tapis sikit sebab nanti ade orang marah aku sebut robot ni katun...
hahahaha...

aku beli model gundam ni pun sebab aku memang suke bab pasang-memasang ni..
rase puas tu meletus-letus jauh di lubuk hati aku ni bile model ni siap dipasang oleh aku.. hahaha..

jom kite tgk ape peristiwa yang berlaku mase aku pasang model gundam ni..


ni proses pemasangan....
aku cume perlu gune pisau seposen tuk potong part2 gundam ni.
kadang2 aku gune playar memotong ranting pokok bonsai ibundaku untuk melaksanakan tugasan di atas...
tapi memandangkan aku jauh di perantauan.. (cewaahhh, mcm blaja oversea la pulak) maka aku gune pisau seposen jer.. haha



ni pulak model gundam yang dah siap dipasang...
amacam? cun x?
aksi2 bodo yang korang tgk ni member aku yang terlebih kreatif watkan untuk tatapan umum..



last but not least...
gambar pertama tu la gundamku yang gagah perkasa...
tubuh sasa bulu di dada..
errr... silap, takde bulu kay.. hahaha

actually ade dua model gundam yang aku pasang.
satu lagi tu rumet aku punyer...
kesian gundam dia, blom siap pasang dah kene pijak.. haha

nama model:
> aku punyer : Gundam GN-0000
> rumet aku punyer: Gundam Exia GN-001

Gundam GN-0000 adalah versi upgrade dari Gundam Exia GN-001
kirenyer aku punyer yang lebih baru la...
ade pehem?

7 comments:

  1. urmm.. nk tanye, brape harge gundam yg ko bli tu?
    skala bape ek?

    ReplyDelete
  2. model aku punyer (GN-0000) bereger RM44 sahaja...
    manakale bagi model rumet aku punyer RM49 sahaja.. tunai..
    skala plak 1/144... HG tau.. kire murah la gak...
    ade yang aku jumpe HG (high grade) sampai nk dkt seratus.. giler kan?
    hahaha

    ReplyDelete
  3. oke, thanks bro..

    ReplyDelete
  4. Weyh, Gundam bebbbbbb!! lawa2!
    haha

    ReplyDelete
  5. tu seterika akuuu..

    ReplyDelete

Ads

Followers