Ads

Lagu Best




Sejak kebelankangan ni aku dah semakin malas tuk terbitkan entry baru. Maklum la, sebelum ni sibuk ngn raye aidilfitri.. pastu aku plak final exam dah nak dekat... paham2 je la kalo nak dekat2 exam ni.. Tension gak study last2 minutes ni... Bile dah tension, stress, manusia mulalah mencari sesuatu yang menenangkan... Cara aku, dengar lagu... Aku pun buka la file cd2 lagu yang dihadiahkan oleh member aku... Tetiba aku terjumpa satu lagu ni... memang best... lagu ni la yang aku cari2 selama ni..

Sway, lagu dari The Perishers. Lagu ni first time dengar aku dah terpikat... Memang best. Sebenarnyer aku lama dah dgr lagu ni... tapi dalam game SIM 2... memang dah lama aku cari lagu ni, akhirnyer jumpa gak... Susah nak cari sebab dalam game SIM 2 tu, dia dah tukar bahasa... agak susah la nak aku nk cari tajuk lagu ngan artis yang mendendangkan lagu ni.. cewah... haha.. ok2.. lepas je aku dapat lagu ni, aku pun memulakan operasi promosi kat member2 aku (aku mmg biase wat cmni bile dpt lagu baru yg best ;D)... sesuatu yang mengembirakan bagi aku sebab dapat respon yang agak positif dari diaorang...

ok lah, Manusia ni kalau dah tulis banyak2 makin banyak silap... bile banyak silap, makin banyak la dosa yang aku dapat... untuk elakkan semua tu, aku berhenti sampai sini je la..

aku dah sediakan video klip lagu ni tuk tatapan semua..

Atau korang boleh download terus kat bawah ni:

Download This Song Now..!!

4 comments:

  1. hmmm.... boleh tahan best lagu ni..

    ReplyDelete
  2. one of my fav song in the sims. klo bukak radio, mesti cr lagu ni. suke! suke!

    wahh.. ada tak yg version the sims?hehe

    ReplyDelete
  3. eh.my fav song!my fav song!checkout lagu my heart by the same band.i like the perishers a lot!

    ReplyDelete

Ads

Followers