Ads

Cerita Pasal Varsity Jacket

lama aku tak update blog.. dari biar kosong baik aku tulis something, ye dok? selain dari cerita pasal EURO 2012, aku taktau nak tulis pasal ape.. keluar lepak dengan member pun borak pasal EURO 2012..

sebenarnya aku dengan kawan aku agak penat ulang-alik dari rumah ke uniten dan selalu gak ulang-alik ke tempat dia tempah varsity jacket.. varsity jacket tu pulak jadi lambat siap dari tarikh yang dijanjikan..

katenye jacket tu lambat siap disebabkan masalah dari supplier, jenis kain atau warna kain yang kawan aku tempah ni takde stok lagi, so kene tunggu sampai ada..

tapi sekarang masalah tu dah selesai.. mungkin dalam minggu depan jacket tu akan siap.. kesian member aku kene hadap komplen dari customer dia sebab jacket lambat siap..

korang len kali kalau nak buat tempahan varsity jacket jangan la buat color yang pelik-pelik pulak.. guna color yang biasa-biasa tapi still nampak lain dari orang lain..

kat bawah ni design belakang varsity jacket tu:




ada dua warna, hitam kelabu dan hitam kuning

No comments:

Post a Comment

Ads

Followers