Ads

Vampire Yang Bangun Selepas Tido Lama

dah lama giler aku tak update blog.. agaknye busy sangat dengan mende-mende yang lagi penting.. tapi takpe, lepas ni aku nak start semula dalam ber-blogging ni..

kita jadikan ape yang dah berlaku sebelum ni sebagai tauladan dan mulakan sesuatu yang lebih baik dari sebelum ni.. ok, lepas ni aku ingat nak post mende-mende simple je.. yang agak rilex sikit..

tengok tajuk entry kat atas tu, teringat pulak citer baru yang ade kat pawagam sekarang.. alaa, citer yang Johnny Depp berlakon tu, Dark Shadows.. ade kawan-kawan aku yang dah tengok, dorang cakap citer tu best giler! haaa, lepas ni aku kene tengok la.. tapi bukan pasal Dark Shadows yang jadi topik utama..


nk tengok dia nanti :))


ok, masuk pulak topik tempahan header blog.. kat sini aku nak mintak maaf banyak-banyak kat sesiapa yang menempah header tapi aku tak siapkan atau aku tak reply pape langsung.. disebabkan oleh beberapa kesulitan, aku tak dapat nak beri komitmen kat tempahan header blog lagi lepas ni.. aku ni takleh buat keje yang aku tak minat.. ye, aku boleh design header blog tapi itu bukanlah bidang minat aku..

sekarang aku nak setelkan final exam aku, then insyallah aku akan lebih aktif untuk ber-blogging.. adioss

1 comment:

Ads

Followers