Ads

Nak Tempah Header?

akhirnya aku amek jugak tempahan header blog.. sebelum ni banyak je aku design header blog orang cuma tak dikenakan bayaran.. masa tu percuma je aku buatkan untuk dorang..

memandangkan sekarang ni agak busy dan dah ramai yang suruh tolong buatkan header blog masing-masing, terpaksa aku kenakan bayaran atas setiap header yang aku design..

buat masa ni aku taknak amek banyak sangat tempahan sebab takut tak sempat siap.. aku amek sikit-sikit dulu tempahan dalam satu-satu masa.. so, sape cepat dia la yang dapat..


--------------------------------


ok, sekarang aku bukak tempahan kepada LIMA (5) terawal sahaja.. caranya, sila hantar ke email aku seperti yang tertera [DI SINI]

tengok tab kat bawah header blog aku, dah ada penambahan kat situ.. dan aku ingatkan, sila baca dengan teliti apa yang aku tulis kat situ..

antara design aku yang tak seberapa klik pada gambar untuk tumbesaran :




sebenarnye ada banyak lagi tapi aku pun lupa kat mana semua header-header tu.. kat atas ni pun hasil kerja aku yang lama, sangat lama.. ada yang dah tukar pun header dorang kepada yang lebih baru dan stylo

lepas dah siap lima header yang aku buat tu aku akan bukan balik tempahan kepada yang lain-lain.. tunggu je pengumuman dari aku.

11 comments:

  1. Assalamualaikum..
    Ekseli..cantik la header tue.Nak tnye..brp harga bagi 1 header?
    klu nak tempah..apa je yg diperlukan?

    ReplyDelete
  2. @Encik Suami
    tak baca sampai habis ke?
    boleh tekan kat tab atas blog ni..

    ReplyDelete
  3. tolong ajar edit boleh ?? saya budak baru belajar..ngee~ pas ni boleh bukak bisnes besar2 edit belog..ekeke..:)

    ReplyDelete
  4. okey?dh tgk dh.tempahan dah dibuke ker?
    muez ada fb tak?klu ada..abg nak add atau muez add abg melalui email nie
    lacostcoolplay@yahoo.com

    ReplyDelete
  5. @Miss Sue
    sebelum ni ada je buat tutorial header yg ade twitter.. try la cari.. nnt meuz letak search box :)

    ReplyDelete
  6. okayh ...jap nak selongkar belog meuz..:DD ..

    ReplyDelete
  7. RM10 jak..ho yeah ho yeah abg meuz buat tempahan...:D

    erk abg??hehe,saspek meuz ni sebaya nad lah..kan?? ke tak betoi? mungkin 24 or 25??

    ReplyDelete
  8. woww.. mcm berminat jeppp.. hehehe

    ReplyDelete
  9. yg terbaru yang nisa kay tu sangat la lawa3.. =) memang kretip bro

    ReplyDelete

Ads

Followers