Ads

Cara Aku Cari Filem Yang Best Giler

sebelum dan semasa cuti, aku memang takde keje lain selain men-download muvi-muvi yang best.. kebanyakan dari kita suka cari muvi-muvi baru.. tapi aku tak sangat sebab tak semestinya muvi baru ni best.. cuba kita rujuk balik muvi-muvi lama..

rujukan utama aku ialah ranking kat IMDB.. kat situ ranking ditentukan oleh penonton sendiri, bukan juri professional.. mula-mula aku macam layan tak layan je ranking kat imdb ni.. tapi lepas aku download muvi yang berada di tangga teratas, terbukti muvi tu memang best giler!

tapi banyak filem lama la.. takpe, tak rugi pun tengok sebab bila dah start tengok konfem melekat

aku suka The Silence of The Lamb (1991), filem horror/thriller.. kisah pasal budak baru dari FBI yang kena mintak tolong dari seorang banduan kanibal untuk tangkap sorang mamat ni, pembunuh bersiri yang menyiat kulit mangsa.. si banduan tu pesalah yang ada masalah mental tapi bijak giler.. psycho gak la citer ni.. terai la tengok..

nk download? [kat sini] or [kat sini]

Dr. Hannibal Lecter, one of greatest hollywood villain

2 comments:

Ads

Followers