Ads

Penangan 9GAG

pernah dengar 9gag? bagi sape-sape yang geek pasal internet ni konfem tau pasal 9gag ni.. bagi sape-sape yang tak tau, 9gag ni merupakan website untuk kaki-kaki internet datang melepak dan ketawa..


umpama macam pengguna-pengguna internet dari seluruh dunia datang satu tempat dan melepak dan budak yang dibuli ialah USA (Amerika Syarikat)..




gambar kat atas ni terang menunjukkan website ni banyak unsur-unsur humor dan keperlian.. ini senarai golongan-golongan yang dikutuk di dalam website 9gag :

  • Twilight
  • American
  • Justin Bieber






jangan bukak masa nak study pulak, memang korang melekat bukak mende ni.. bukan la aku geek ke ape tapi website sangat kelakar.. ok, cuba bukak dan tengok berapa lama korang ada depan laptop.. hehe




*disebabkan 9gag ni aku tidur lewat -_-'

1 comment:

Ads

Followers

Google+ Followers