Ads

Pakar Facebook? Sila Tolong Aku

aku percaya yang korang semua dah dapat interface baru untuk facebook.. ramai yang tak suka sebab tak biasa lagi dengan interface baru tu.. rilex la, lama-lama nanti ok la..


dalam ramai-ramai yang tak suka tu, aku pulak lain ceritanya.. sebaliknya aku suka dengan interface baru ni.. kalau ada kawan-kawan yang update gambar, dia akan terpapar dalam bentuk mosaic yang lebih kemas.. aku jugak suka dengan facebook ticker, senang nak guna..


tapi masalahnya sekarang facebook aku masih lagi dalam bentuk interface yang lama.. aku terpaksa buat account facebook yang baru untuk merasa kelebihan interface baru tu.. tengok kat bawah ni:





itu yang lama, account facebook aku sekarang.. tengok pulak yang baru:




untuk aku dapatkan interface yang baru macam korang tengah pakai sekarang, aku terpaksa mewujudkan satu account facebook yang baru.. buat account baru? rugi la weyh!

8 comments:

  1. xyah create fb baru pun xpe. masuk account setting, tukar language, dr yg default tu ke English(UK). heee. ^__^

    ReplyDelete
  2. i'm having the same prob dude,b4 dis dlm Eng (UK),then i changed it to US..sign out then sign in balik..klua dah ticker =)

    ReplyDelete
  3. owh kalau mcm tu mmg sgt pelik la. heheehhe. mngkin FB account itu tidak mahu berubah. dia suka dengan dirinya yang seadanya itu. hahahaah! ^____________^

    ReplyDelete
  4. @Anonymous
    dh try byk kali buat mcm tu.. still x jadi gak.. :(

    ReplyDelete
  5. @Miss Nadya
    masa zaman myspace dulu pun ckp fb tak best.. tapi cube tgk skrg..

    interface baru ni dorang buat bukan saje2.. kalo kaji balik, sume nak memudahkan urusan kita dlm fb je.. :)

    ReplyDelete

Ads

Followers