Ads

Big Bad Wolf Book Sale 2011 at MAEPS Serdang

cintaku terhadap Rock N' Roll takkan pernah berubah.. ayat sangat menggelikan, hark tuihh! haha
tapi itu la sifat aku, suka dan minat kepada genre rock n roll lama.. (aku sangat tidak berminat dengan band-band budak muda sekarang)

rujuk di bawah:



dua buku yang aku beli, Van Halen A Visual History (1978 - 1984) dan Why AC/DC Matters.. sebenarnya aku beli buku-buku ni di pesta/expo buku MAEPS kat Serdang.. serius sangat murah!

buku Van Halen tu berkulit keras dan biasanya buku-buku macam ni agak mahal ($35.00 USD) tapi aku dapat beli dengan harga RM12.00 .

aku kurang pasti bila pesta buku tu akan berakhir.. menurut kawan aku, sampai 16 Oct ni je.. kat sana korang boleh dapat buku-buku yang rare dengan harga yang sangat murah.. kebanyakan harga buku bawah RM20.. paling murah aku jumpa, RM3 je!

boleh dikatakan hampir semua buku ada.. dari buku kanak-kanak, ilmiah, novel, semua ada.. novel Twilight New Moon korang beli dengan harga berapa? kat sana aku jumpa bawah RM20 tau tak .

for more info : Big Bad Wolf Book Sale 2011



1 comment:

  1. RM8 aje :P...regret hari tu ada Breaking Dawn but tak beli

    ReplyDelete

Ads

Followers