Ads

Malaysia v Singapore

teringin sangat nak gi tengok.. tiket berege RM30 je.. takde la murah tapi ok la dari harga tiket mase aku tengok Malaysia lawan Chelsea hari tu..





sepatutnye hari ni kawan aku nak beli tiket.. tapi aku je la yang tak dapat nak beli.. sebab? sebab duit takde.. kene saving sikit untuk duit makan aku sampai la abes sem..


tapi kemungkinan besar aku akan pergi khamis ni..


sape yang gi tengok? tengok kat stadium la.. agak-agak kalau nampak sesama blogger ni, tegur-tegur je la.. untung-untung ade gak bahan nak menulis entry baru nanti.. pastu mention pasal blogger yang kite jumpe tu.. ok?


*walaupun dah kene tibai 5-3, datang la bagi sokongan..

5 comments:

  1. Mlysia mesti kene menang!!

    ReplyDelete
  2. Sy gi! Jumpa di sana..

    iniceritawani.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. sedih. kwn kata tiket dah sold out :(

    ReplyDelete
  4. tiket ade lg...baru je bukak counter...

    ReplyDelete
  5. untung larrr gi tengok kt stadium..hukhukhuk

    ReplyDelete

Ads

Followers

Google+ Followers