Ads

Pirates of The Caribbean : On Stranger Tides

aku rasa macam aku je yang lambat tengok muvi ni.. baru semalam (Ahad) aku tengok dengan seorang blogger misteri.. malas aku nak sebut sape.. kalau aku bagitau, tak tau la si dia setuju ke tak.. ok, berbalik kepada filem ni..




secara jujurnya, aku memang tak pernah tengok filem-filem Pirates of The Caribbean yang sebelum ni.. tapi sekurang-kurangnya aku kenal watak-watak dalam filem tu.. cuma aku tak tau jalan cerita untuk filem-filem sebelum ni..




memang aku belum tengok trilogy filem ni sebelum ni.. tapi jalan citer untuk On Stranger Tides ni, macam takde kaitan sangat dengan filem-filem sebelum ni.. bagi sape-sape yang tak layan Pirates of The Caribbean sebelum ni, konfem boleh paham kalau tengok On Stranger Tides ni..


*scene best masa melibatkan mermaid (ikan duyung) :))

3 comments:

  1. Myra pon baru tgk cite ni..shuke3! :) hehe..masa tu panggung penuh, ramai jugak xtgk lg rupenye..hheehe

    ReplyDelete
  2. cite kali ni x sebest cite2 dya yg sblom ni...bosan jugak la...scene yg mermaid tu mmg style...

    ReplyDelete

Ads

Followers

Google+ Followers