Ads

Al-Kisah Jersi Bola Sepak

kalau nampak ini budak kat mane-mane, jangan segan silu nak terjah..




tapi, sangat jarang la aku nak pakai baju ni kalau kuar jalan-jalan.. main futsal? mase main futsal atau nak tido je pakai.. :)) baca lagi kat bawah:



semalam order jersi dengan kawan aku yang memang tinggal kat Perlis.. tiap kali dia balik memang aku, kawan-kawan yang lain akan order jersi baru.. pada asalnya aku nak jersi yang kat bawah ni





yanga atas, jersi AC Milan home yang baru.. bawah pulak Lyon home yang baru.. Lyon smart, AC Milan pulak sebab aku minat team tu.. tapi yang aku dapat:




ok la jugak.. bukan aku tak suka Manchester United.. aku tak kesah sangat asalkan warna merah.. next season, kalau Manchester United ade beli player best-best, mungkin aku akan minat team ni.. :))

1 comment:

  1. perlis dengan kelantan paling heaven kot beli baju bola. material pun sedap :D

    ReplyDelete

Ads

Followers