Ads

Kombinasi Warna Yang Teruk

28 May ni bermula tarikh keramat buat peminat-peminat bola sepak.. takde la keramat sangat pun sebab bagi aku, pasukan yang berentap di final champions league ni agak bosan.. kenapa? sebab dah pernah bertemu sebelum Cristiano Ronaldo blah dari Manchester United dulu..


untuk pasukan bola sepak mase piala dunia dulu, aku memang kipas-susah-mati (die hard fan) Spain.. akan tetapi aku sangat-sangat tidak berminat dengan pasukan Barcelona, padahal dalam pasukan Barcelona paling banyak player yang mewakili Spain.. meh sini aku nak tunjuk sebab dan musababnye..





agak-agak paham tak kenapa aku tak suka Barcelona?



spoil la logo sponsor macam tu.. buruk ya amat


memang betul, aku tak suka team yang jersinya buruk.. kalau buruk pun aku lebih suka team berwarna merah (Man Utd, Bayern, Milan) .. aku sendiri pun taktau..




dulu tak lepas nak menang dengan Barcelona.. pastu EPL pun kene rampas dengan Chelsea.. musim ni dah dapat balik EPL, tak mustahil boleh rampas balik Champions League kan? (macam Najib je main rampas-rampas ni)


*kebetulan pada tarikh yang sama kawan serumah aku akan melangsungkan perkahwinan.. bersanding pakai jersi Manchester United la masing-masing.. hahaha

3 comments:

  1. ye laa kan kekadang warna tu menyumbang gak

    ReplyDelete
  2. warna memang gelap tapi permainan sangat kreatif dan seronok ditonton

    ReplyDelete
  3. milan kit season depan mcm barca gk tp lawa. diorang nk kembalikan kenangan zaman trio holland gullit, van basten dgn rijkaard dulu2. tp yg barca ni bg aku lawa sponsor tu sbb nmpk elegan font qatar foundation tu.

    ReplyDelete

Ads

Followers