Ads

Injured

lelaki kalau tak duduk diam tak sah.. dari belum berkhatan sampai la dah bermisai lebat, lelaki memang sangat aktif.. sebut pasal aktif mesti la kaitannya dengan sukan.. lelaki yang tak minat bersukan bagi aku kurang sihat.. lebih-lebih lagi yang tak minat sukan bola sepak.. itu dalam golongan kpop Malaysia, mpop.. :))


sekarang ni dah makin ramai yang mula bercuti.. ade je lagi yang belum abes final exam tapi ok la, ramai kawan-kawan aku yang dah ada kat umah.. kalau dah cukup 10 orang ape lagi, mesti la ber-futsal..! :D


ms paint


dan posisi aku sebagai goalkeeper sangat la berisiko.. apa boleh buat, tiga orang adek aku juga merupakan goalkeeper.. akibat tak stretching, aku tanggung akibat seperti di atas.. itu la, buat stunt lagi..


*agak-agak bila aku boleh dapat dashboard blogger yang baru?

5 comments:

  1. stunt lagi,kan dah kena :P

    ReplyDelete
  2. keeper malaysia injured ke..hehe

    ReplyDelete
  3. ahahhaah! maaf xleh tahan... hahahhahaha! sekali lagi maaf yer..huh nak minyak panas ker?

    ReplyDelete
  4. org pn baru pas sihat dari urat masuk angin + bengkak di kedua2 kaki sebab men futsal...ish2

    ReplyDelete
  5. pehhh... time irg men futsal nilah nk cuci mate.
    lalala~~

    ReplyDelete

Ads

Followers

Google+ Followers