Ads

Kali Ni Giliran Adira

mula-mula dia kat AF aku macam tak heran sangat sebab aku memang separa anti dengan budak-budak AF.. budak-budak AF yang dari semenanjung yang nampak macam lebih mengejar populariti berbanding serius nak menyanyi.. sebab tu aku kurang suka AF..




tapi minah kat atas ni telah buat aku terliur seketika ketika aku menonton video klip lagu Ilusi.. lagu tu OST untuk drama Awan Dania 3 sebenarnya.. tapi aku tetiba rasa menggatal lebih tengok dia dalam video klip tu.. hehe


------------------------------------------


paling aku geram tengok dia masa Anugerah Juara Lagu yang lepas.. comel giler weyh..! :))




Picture Source : muizzuddin yahaya


------------------------------------------


ok, ini pulak klip video lagu Ilusi




*kebelakangan ni terasa menggatal lebih.. takpe, bukan selalu pun.. hahaha :))

7 comments:

  1. lor.. ingatkan pasai apa.. rupa2 nya ulat bulu dah naik daun.. hehe

    Jom baca..
    Setahu Aku Susuk Tu Haram !!

    ReplyDelete
  2. hahaha...menggatal kew???sekali sekala xpe..jangan selalu t kne panyakit gatal..bahaya tuh

    jom baca
    Tegur Terasa..Tak Tegur Salah

    ReplyDelete
  3. chumel mmg la chumel, habis kena gossip ada affair dgn pengkid masih chumel lagi ke??

    ReplyDelete
  4. suke jugak ngn adira neyh .... follow sy jom

    ReplyDelete
  5. stuju,diorg lebih nk cari populariti ajerk

    ReplyDelete
  6. hormon tengah tak stabil la tu :P

    kte kenal adira lepas dengar lagu ku ada kamu tu.

    dye masuk musik3, lagu ilusi eh?

    ReplyDelete
  7. haha..dia memang cute sangat..perempuan pun boleh terpikat tengok mv dia..:)

    ReplyDelete

Ads

Followers

Google+ Followers