Ads

Muka Legend Tapi Hati Cute

ungkapan "dalam hati ada taman" dah tak boleh pakai sekarang.. ungkapan tu dah basi bagi pendapat aku la.. kali ni lebih ramai yang guna ungkapan dari kumpulan Jambu dari rancangan Maharaja Lawak..




sebelum rancangan ni start aku macam dah dapat agak dorang ni akan jadi antara peserta paling gempak dalam Maharaja Lawak.. sebab aku pernah tengok gelagat Tauke, dia memang orang yang kelakar.. Yus pulak, dia juara Raja Lawak musim pertama..

Raja Lawak musim pertama aku tak tengok la pulak.. masa tu aku tak layan sangat.. tapi aku tengok dalam Youtube lepas pada tu.. ok, Yus memang pandai berlakon tapi kali ni dia lebih lawak dari mula-mula masuk Raja Lawak dulu.. :)



6 comments:

  1. dowg sgt best selain nabil..:)

    ReplyDelete
  2. tauke kalo tak silap pnh blkon jadi extra cite jutawan fakir
    huhuuh
    kn??

    ce cite ce cite :)

    ReplyDelete
  3. suke tgk jambu dengan lawak freshnya :D

    ReplyDelete
  4. suke tgk jambu dengan lawak freshnya :D

    ReplyDelete
  5. tapi man lagi comel kutttt, heheh...^^


    tiket wayang free, jom! :)
    TIKET WAYANG FREE AJE!

    ReplyDelete
  6. hahhaahah suke tokei gaye ape jeee bila wat muke jambun tu...

    ReplyDelete

Ads

Followers

Google+ Followers