Ads

Astro Main Taktik Kotor?

dulu buat hal, reda sikit.. pastu buat hal lagi.. ini la yang astro buat kat pelanggan dorang, buat hal.. bukan aku cakap astro ni tak bagus, tapi apa yang aku nak luahkan ni merupakan rungutan kawan-kawan aku yang ber-astro ni..


---------------------------------------





ok, baru-baru ni ramai tak puas hati dengan taktik astro yang hanya menyiarkan Maharaja Lawak di astro warna.. Maharaja Lawak bersiaran di astro prima sampai minggu kedua je.. nak tengok lagi kena la langgan pakej mustika.. satu taktik yang budak sekolah pun boleh detect..

aku kat rumah memang ada pakej mustika tu, so aku tak rasa sangat la 'kemelepasan' nak tengok Maharaja Lawak tu.. bila pikir-pikir balik kesian jugak kat orang yang takde pakej mustika.. takkan semata-mata nak tengok Maharaja Lawak kena langgan pakej mustika, membazir..


---------------------------------------


mula-mula aku kurang perasan pasal ni, tapi bila kawan aku dah merungut pasal ni, aku pun terpikir ade betul jugak apa kawan aku cakap tu..


pasal astro beyond.. astro beyond ni kalo ada memang best la.. nak pulak tv korang sebesar alam mengalahkan restoran mamak punye.. tapi kawan aku merungut yang astro biasa gambar semakin kabur.. betul ke?


mungkin ini taktik astro untuk lebih ramai melanggan astro beyond? entah la, aku kurang pasti.. tapi aku tertarik dengan gambar-gambar kat bawah ni..







pendapat korang pulak macam mana? dulu ada kuar berita yang kerajaan tak bagi astro buat channel mengarut untuk pelanggan bayar lebih.. tapi sekarang ada balik.. setakat ni astro aku ok je, cuma bayaran yang je yang tak murah.. :)

7 comments:

  1. Bukan channel je. Seluruh pakej mustika tu pakej mengarut. Tak rasa apa2 pun xde pakej nih.

    ReplyDelete
  2. bagi aku la..astro sejak dulu memang suka main kotor..orang komplen siaran dia teruk terutamanya hari hujan,pastu cite ulang2..apa yg astro buat? pegi buat saluran baru yang boleh tarik porg tengok..jadi orang dah tak cite pasal cite astro yg ulang2..

    ReplyDelete
  3. aku nak tunggu astro beyond ni murah br nk switch. tv mmg dh full HD dh, hehe. tp promo2 tu mmg kreeatif esp yg lady gaga. haha

    ReplyDelete
  4. yang tukar semua ke pakej warna tu, memang tak boleh blah la jugak. sekarang ni kat ria dengan prima, indon ja yang berlambak. dah macam astro indon. hampeh.

    ReplyDelete
  5. astro mmg buat ikut sedap dye je, mentang2 xde competitor laen an,

    ReplyDelete
  6. kalau salah guna idok le baguih..hee..

    ReplyDelete

Ads

Followers