Ads

Merdeka Sementara Dan Buffered Earnings

aku bebas dari golongan kapitalis dan monarki.. bebas dari belenggu kekusutan otak.. bebas dari final paper yang paling penting.. Alhamdulillah aku boleh jawab dengan senyuman lebar sampai ke ubun-ubun..




gambar aku bebas seketika.. gambar kat atas ni bukan kawasan rumah aku, tapi kawasan tapak pembinaan yang berhampiran dengan paya.. Temerloh banyak paya.. sayang tengok tempat yang lawa ni nak kena tarah..


----------------------------------------------


ok, kembali cerita pasal bebas.. ye, aku dah abes final exam.. lepas ni cuti sebulan untuk masuk ke semester seterusnya.. bertambah gumbira aku lepas aku bukak nuffnang..




dari satu jadi dua.. ok la tu dari takde langsung kan.. aku percaya yang blogger lain dapat buffered earnings lagi banyak dari aku.. lepas ni aku nak balik ke kampung halaman, terus update blog sampai boleh cash out earnings aku.. :D


----------------------------------------------




ini pulak earnings churpchurp aku.. kurang memberangsangkan tapi ok la sebab tak sampai sebulan pun aku buat churpchurp ni.. tapi orang lain dah banyak kali cash out

4 comments:

  1. wah! dapat BE pastu churp2 bertambah lagik. masuuuuk nampaknya. hihi

    ReplyDelete
  2. selamat pagi,jeles tahuuuu , thanx lawat belog azza, now, visit ur belog, ada masa, visit mine too ya :D maaf, pagi nie post HOT dan agak tak bertimbang rasa, namun masih baik hati :

    Apa Kaitan AzzaFirza dengan BETINA dan BITCH ?

    ReplyDelete
  3. wah .. begitu punya cepat kah .. ?? tips ?? kene ada ramai follow twitter ke ?

    ReplyDelete
  4. ok la tu,aku baru belas2..huhu,jarang pomot :(

    ReplyDelete

Ads

Followers