Ads

Kurang Menjadi

final exam dah nak dekat, tapi aku sempat lagi buat mende budak-budak ni.. bila tengok balik rasa macam kelakar.. gelak kecil di dalam hati aku..


tengok tangan budak ni, cacat


sepenuhnya aku lukis guna photoshop.. susah gak main-main dengan pen tool ni.. warna pulak biasa-biasa je, jelas menunjukkan aku ni mempunyai imaginasi yang rendah..


kenapa aku buat kartun ni? sebab ramai blogger lukis kartun, aku pun turut serta melukis kartun.. tapi aku punye lagi burok.. T__T

12 comments:

  1. wat kan doodle tuk i jugakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk..pulishhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...:P

    ReplyDelete
  2. lawa tu der..haha..
    sekarang demam doodle en.
    ades..XD

    ReplyDelete
  3. chumel je walaupon tangan dia cam tu.,

    ReplyDelete
  4. haha ok la , eira tahu lukis org lidi je kot :P

    ehh eira ada buat GiveAway kalau sudi http://buyeronlinehere.blogspot.com/2011/03/cik-eira-shoppe-giveaway.html

    ReplyDelete
  5. e sungguh la chumil!

    badan dye laaa.

    :PP

    ReplyDelete
  6. comel laa . buat tutorial boleh tak ? nak buat doodle jugak -.-

    ReplyDelete
  7. cacat yang kacak ! hahaha
    :D

    ReplyDelete
  8. ok ok smart!...dari aku yg tak reti langsung...better lg ko...

    ReplyDelete

Ads

Followers

Google+ Followers