Ads

Lecturer Aku Buat Kejutan

bangun pagi-pagi ingat nak study sikit sebab kejap lagi aku akan ada quiz.. quiz je kot.. satu chapter je yang keluar.. so, aku tangguhkan masa untuk study sampai la entry ni ditulis..

aku juga bersiap sedia dengan toyol untuk quiz nanti..

bukak je notes yang lecturer aku upload, satu kejutan telah berlaku




dengan tiba-tiba slide show yang lecturer aku sediakan bertukar menjadi mesra alam, lawa, comel, dan menenangkan..

mungkin sebab ramai budak-budak komplen yang notes dia tak menarik.. bagus la, at least dia berusaha nak bagi anak murid dia faham tentang apa yang diajar.. nak harapkan masa dalam kelas? aku pun tak fokus.. :)

p/s: baru je kawan aku bagitau tadi sebelum aku publish entry ni, "EH, MANA ADE QUIZ HARI NI.. SAPE YANG CAKAP?" ok, takde quiz, tak jadi baca notes :)

5 comments:

  1. aduhh..kalau aku gitu tahu ada kuiz secara mendadak nak pcah kepala dibuatnya...tapi skur la tadi dah lepas 1 test..ngeee~~

    ReplyDelete
  2. cantik notes! baik baca! hahaha... ;p

    ReplyDelete
  3. haha! ade2 je toyol tuh kann ?

    psl blogger idol tuh, try la nyanyi! da elok da tuh pndai main gitar! joinnn la taww! :D

    eh, u ke abg nisa kay ? i nak tempah header .. hihi! ;)

    ReplyDelete
  4. serius lah lecterur tu nyer slide cantikkkkk...
    kalau print colour mmg best habis lah

    ReplyDelete

Ads

Followers