Ads

Jom Exchange Banner

walaupun aku dah lama berblogging.. mungkin lagi lama dari blog2 yang dah feymes..

tapi baru sekarang aku nak buat mende alah ni, banner exchange.. dah banyak blog buat mende ni..

ok, aku dah tambah tempat korang nak exchange banner dengan aku.. korang boleh nampak kat sidebar kanan blog aku ni..

nak exchange? bagi banner korang dan aku akan letakkan banner korang di dalam blog aku..

dengan syarat, korang jugak kene letak banner aku di dalam blog korang.. fair kan? dah nama pun exchange banner..



ini banner aku.. memang buruk sebab aku malas nak buat chantek2..

5 comments:

  1. takde banner la pula nak exchange..buatkan saya leh..hehe

    ReplyDelete
  2. nak jugakkkk banner gerak2 camni.............~

    ReplyDelete
  3. ct dah wat banner..gerak2 jugak..cume xreti nak upload supaya die gerak2..boleh aja x???

    ReplyDelete
  4. @c-tea
    upload kat picasa web album.. sape2 yg dh ade blogger ni, automatic ade acc picasa web album

    ReplyDelete

Ads

Followers

Google+ Followers