Ads

Berbekal Kurang Dari RM10 Di McD


kenapa berbekalkan RM10 je? okeh, sekarang tiba masa untuk segmen kesedaran diri yang tak sedar2 diri sejak dah pandai pegang duit sendiri ni..

kita haruslah berjimat cermat bagi mengelakkan ketidakmampuan kuasa membeli sekotak rokok.. maka, kami mengambil keputusan untuk mengurangkan perbelanjaan..

kami berempat (4) tiba di Mekdi Bandar Baru Bangi dengan wajah yang tenang dan sedikit kawalan kehenseman di wajah kami.. ini berikutan terdapat gadis2 melayu urban yang lepak disitu..

french fries, coke (large), dan curly fries.. kesemua didarab dengan dua dan kami hanya berempat.. berapa harga kesemua aku taktau la, lupa..

jumlah tersebut kami kongsikan bersama.. hasilnya, tak sampai RM10 seorang, kami boleh minum sampai kembong dan melepak sampai subuh..


jelas terpancar kegembiraan diwajah kami


air boleh refill, jangan bimbang

ini la akibat kalau tak pulang ke kampung halaman apabila berlangsungnya cuti umum.. sangat bosan dan menyeramkan.. seram sebab kolej kami dipenuhi lembaga2 HITAM yang tidak pulang ke tempat asal..

4 comments:

  1. jimat2, tapi kalau makan dgn mamak lagi jimat cume beza air takleh refill:)

    btw, gmbr terakhir, laki baju hitam tu mcm ex i, terkejut berukk tgk ^_^

    ReplyDelete
  2. sarah, nama dia ben@faizal.. kenal ke? hehe

    ReplyDelete
  3. klu lunch kt mcd mmg cukup la bawak 10 hengget...

    ReplyDelete
  4. @Cheq Tun
    mmg cukup.. tapi share r dgn mmber..
    stakat nk lpk lame2 boleh la.. sbb air boleh refill.. hehe

    ReplyDelete

Ads

Followers

Google+ Followers