Ads

Akhirnya Kesayangan Ramai Telah Kembali

sejak mende tu takde.. aku susah nak update blog.. terpaksa la aku habiskan RM5 untuk melayari internet menggunakan henset..

balik je dari futsal ni, bukak laptop dulu.. dengan harapan internet kembali pulih seperti sediakala.. ya, sudah hampir 3 hari uniten mengalami gangguan internet..

memang tepat ramalanku, internet telah pulih dengan kelajuan yang luar biasa..


memang ramai sayangkan uniten.. memang ramai yang memuji uniten.. sampaikan student2 uniten mengucapkan:

uniten pusara tersayang, kerana yuranmu sungguh gemilang

aku dah mengantuk.. sangat misteri kenapa aku mengatuk awal hari ni.. sungguh ajaib aku boleh tertidur di dalam kereta semasa perjalanan pulang ke uniten..

next entry, akan ada post yang lebih menarik.. selamat malam, Malaysia Boleh

1 comment:

Ads

Followers