Ads

Wakil Malaysia Untuk FIFA World Cup 2010

dah beberapa hari piala dunia berlangsung.. ok, bila demam piala dunia ni, mesti korang ade beli jersi untuk pasukan feveret masing2..

 

jersi paling lawa bagi aku untuk tahun ni ialah Spain Away.. biru gelap dan stripes adidas kuning dan merah di lengan jersi.. jersi Home Spain pun smart gak.. bagi korang jersi ape yang paling smart?

 

bile sebut pasal jersi ni, baru aku sedar yang aku tak beli lagi jersi untuk pasukan kegemaran aku.. agak jeles bile tengok kawan2 aku sume dah beli jersi masing2.. rase nak koyak2 je ersi dorang akibat terlalu jeles..

 

adidas-spain-away1

 

aku nak beli jersi Spain Away macam gambar kat atas ni.. silap aku tak beli awal2.. sekarang duit dah takde, terpaksa la tunggu duit sponsor aku masuk.. harap2 duit masuk sebelum World Cup abes..

 

tapi takpe.. aku sebagai wakil penyokong dari kalangan rakyat Malaysia masih ada jersi untuk dipakai masa menonton siaran langsung piala dunia kat warung mamak berhampiran..

 

hasilnya,

CIMG2915

 

muka tak tido malam sebab hari2 lepak mamak tengok bola.. memang aku tak payah order kalau sampai kedai mamak tu.. nampak je muka aku, terus mamak tu angguk2 tanda paham ape yang aku biasa minum..

 

harap lepas ni aku sempat la beli jersi Spain supaya orang ramai tersalah anggap aku ni sebagai salah seorang pemain dari Spain.. haha

 

selepas ni aku mungkin akan buat contest pasal jersi world cup.. harap korang bersedia la dengan jersi masing2.. hadiah, dan cara pertandingan akan aku fikirkan kemudian

2 comments:

  1. kalau cmtu, tak perlu la tido mlm sbb muka tak tdo mlm ni super handsome kot. hahaha :P

    ReplyDelete

Ads

Followers