Ads

Pompuan Susah Nak Dapat BF Hensem?

cutecouple_blog-777897

 

ape yang akan aku tulis ni bukan la fakta tetapi rumusan melalui pemerhatian.. ni sume pendapat peribadi aku dan berdasarkan pengalaman aku dan kawan2 aku sendiri..

 

kebanyakan pompuan pernah berkata:

“best la dapat boipren hensem2 ni”

“boipren hensem2 ni susah nak jaga”

 

sebenarnye banyak lagi yang dorang cakap.. tu sebahagian.. siapa la yang taknak BF/GF dia cantik/hensem kan.. ade yang tak kesah semua tuh sebab dorang cakap yang penting hati..

 

cerita utama di sini pasal pompuan yang teringinkan bf yang hensem tetapi memilih bf yang kurang hensem.. kenapa?

 

pertama sekali yang aku nampak la, mind set kebanyakan budak2 pompuan ni.. bila dorang nampak lelaki yang agak hensem dorang kebanyakannye akan berkata:

 

“hensem, tapi muke tak boleh percaya ni, muke playboy”

“hensem, tapi mesti dah ade awek dia ni..”

“hensem, tapi takde transport, macam mana nak dating nanti?”

 

tu antaranye la.. masalah utama jejaka2 hensem ni.. dorang sering di anggap sebagai playboy.. yela, muke hensem mesti ramai awek.. kebanyakan akan kata begitu, bukan semua..

 

lagi satu kalau lelaki hensem je mesti ramai yang ingat lelaki tersebut sudah mempunyai gf (teman wanita/girlfriend).. tak semestinye.. lelaki2 ni semua hidup seperti orang biase jugak.. ade yang sudah berpunya, ada yang belum.. cuma rupa je lain2..

 

ada jugak segelintir wanita yang materialistik.. lebih melihat kebendaan pada lelaki.. bukan la mereka ni nak boipren dorang support duit semata-mata.. tetapi kenderaan yang berbumbung lebih diberi keutamaan..

 

kalau takde kereta agak berat bagi golongan minoriti ni nak menerima si lelaki ni.. kalau bermotosikal pulak, mesti dicap sebangai mat rempit.. apa boleh buat, motosikal adalah kenderaan yang hampir semua mampu milik berbanding kereta..

 

apa yang aku ceritakan di atas ni bukan la berbentuk hukuman atau penilaian ke atas semua kaum wanita dan lelaki.. tetapi secara umum dan dari pendapat peribadi aku sendiri..

 

ada juga aku tulis berdasarkan pemerhatian dan pengalaman selama aku hidup.. aku juga hidup berkawan seperti korang, banyak mengambil sumber dari pengalaman dan pendapat kawan2..

 

aku harap takde la yang kecoh2 kat sini bagi mempertahankan kaum wanita mengalahkan menteri pembangunan wanita dan keluarga.. korang bace betul2, aku bukan salahkan wanita/lelaki tetapi aku ade tulis SEGELINTIR dan KEBANYAKAN.. selebihnya ada yang bagus..

 

the-epic-boobs-girl-epic-boobs-girl-titties-tits-demotivational-poster-1218470987

6 comments:

  1. yang penting hati dan dia accept kita yang x sempurna.

    :)

    ReplyDelete
  2. laki hensem setia..hahaha.ttb je.muahaha..
    tgk kwn2 ku semua setia.x tpu pny.

    ReplyDelete
  3. susah la mau dapat yang hensem...sebab i tak lawa...hahaha
    rugi la x ngurat u derang tuh

    ReplyDelete
  4. hehe xsemestinya hensem je playboy.

    ReplyDelete

Ads

Followers