Ads

Vector

dah lama aku tak buat header baru.. header yang aku ade ni cukup la kan.. tapi teringin nak buat balik header orang secara percuma.. aku tak biase la kenekan bayaran ni.. ape yang aku buat bukan semua menjadi, so baik bagi free je..

tengok kat bawah ni:





kat atas ni percubaan aku buat avatar menggunakan teknik vector.. tak perfect sangat sebab aku masih lagi belajar.. lagipun nak buat macam kat atas ni memerlukan kerajinan.. kalau aku dah malas memang hasil kurang memuaskan..


sebenarnya aku dalam proses dalam menghasilkan header baru untuk blog Tun Natasya Farhan

5 comments:

  1. saya pun nk header baru. huhuhu bole buatkan? hee

    ReplyDelete
  2. saya pun nk header baru. huhuhu bole buatkan? hee

    ReplyDelete
  3. nak header juga boleh?hikhik :)

    ReplyDelete
  4. alongggg nak header baru... dah lama dah janjiii???

    ReplyDelete
  5. nisa xyah header, lawa x,
    ehh , nk header jugakk, cer tgk header den, cukup2 rase je, isk hehe

    ReplyDelete

Ads

Followers