Ads

Tak Best

kebelakangan ni rasa macam banyak mende tak best berlaku kat aku.. kalau ditanya sorang-sorang student UNITEN ape perkara yang tak best selalu berlaku, pasti kebanyakannya (tak semua) akan cakap duit cepat habis, ade kelas pagi, dan mungkin disebabkan internet uniten lebih slow dari internet di Nepal, Zambia dan Guyana.. sape-sape yang amek SPM taun ni, next year toksah masuk UNITEN..


paling tak best kalau duit cepat habes.. mane tak nye, aku study kat antara universiti yang termahal di Malaysia.. kalau service dorang bagus takpe gak.. itu kalau bagus la..


setelah aku berlagak menjadi sleeping beauty dengan tidur selama 12 jam, kepala aku mula pening-pening.. orang kata itu petanda kita kene berehat dan tidur..


maka dengan itu aku rasa macam nak sambung tidur.. tidur adalah perkara paling seronok dilakukan ketika kita tidak sedarkan diri.. ok bai

No comments:

Post a Comment

Ads

Followers