Ads

Preview Raya 2011

galak masing-masing upload gambar raya.. tak kire la kat fesbuk ke, belog ke, hape ke, asal bukak je internet, nampak gambar-gambar raya korang.. bagus la tu nak kongsi kegembiraan dengan semua.. ye dok?

aku malas sikit nak update pasal mende ni.. gambar ade je, tapi sebelum tu aku nak buat preview dulu.. lepas ni kalo aku dah rajen, aku upload la gambar-gambar raya yang aku ade..

preview sikit sebelum aku upload yang lain :




5 comments:

  1. sekali tengok muka meuz ni macam pelakon snetron CINTA FITRI..alaa yg jd hero 2, apa namanya farrel kot.haha.ini serius

    ReplyDelete
  2. muka mix aminullah ali + safura sulaiman = meuz...seriussss hensemm...ehmmmm...

    ReplyDelete

Ads

Followers

Google+ Followers