Ads

Banyak Perkara Pelik Berlaku

kebelakangan ni banyak mende pelik yang berlaku.. kalau mende-mende pelik yang berlaku kat luar sana ramai yang dah tahu.. tapi kali ni lain sikit sebab mende pelik jadi kat aku..


"kalo bisa aku ceritain, passssti..! kalian tidak akan percayaa..~"


err.. bukan la ada sesuatu menimpa aku.. tapi aku pelik dan hairan.. kenapa aku pelik dan hairan? korang tau?



  • blog-blog yang aku follow jarang update
  • entry aku takde new comments (at least ada satu, tapi takde)
  • kawan-kawan aku jarang ada dalam rumah


------------------------------------


itu sebahagian je.. tapi tiga mende tu je yang aku nak sentuh.. aku follow blog orang gak.. blog yang aku follow sume aku baca.. bukan saje-saje aku follow.. tapi kebelakangan ni, ramai yang tak update blog..


kebelakangan ni jugak, entry aku semakin berkurangan new comments.. orang dah malas nak comment ke? mungkin jugak entry aku semakin bosan.. itu mungkin..


yang last, kawan-kawan aku jarang ada kat rumah.. selalu je keluar.. kalau keluar nak berjalan atau keluar dengan awek, biasanye dorang akan bagi tau.. tapi kali ni lain..


------------------------------------


tapi bila pikir-pikir balik takde la hairan sangat.. takde kaitan dengan Sailormoon Supermoon pun.. aku je yang tak sedar sekarang ni.. sekarang kan musim budak-budak IPTA/IPTS nak final exam.. oh, aku lupa dan aku pun cakap, "dem..!"


patut la blog-blog yang aku follow tak ber-hapdate.. kemungkinan dorang pun macam aku, nak menghadapi final exam.. dan patut la kawan-kawan aku jarang ada kat rumah.. masing-masing nak menyiapkan assignment dan menelaah buku-buku..


aku pulak, masih lagi rilex.. study pun belum.. bila aku nak study? ok, kejap lagi aku nak keluar.. dan mungkin, aku akan jarang update blog jugak macam orang lain.. mungkin la.. dan mungkin aku akan terus update blog even aku ada final exam.. :)



Take part in the Svenson Save My Hair contest and you could be the lucky ones flinging your hair in confidence!

11 comments:

  1. tau takpe . masa2 ni la masing2 tekejar2 . haha :D pun dah susah nak update byk kali untuk satu hari T_T

    ReplyDelete
  2. okay, ni dah ada orang komen. hahaha

    ReplyDelete
  3. good luck ya..jgn malas2 nak study.. ^____^

    ReplyDelete
  4. fuh.bnyak esaimen. kalo x da komen lame da. :/

    ha. da komen la ni..kih3~

    ReplyDelete
  5. haha tahu xpe , bukan dekat final exam je.
    final projek lagi . sakit otak woo,
    :)

    ReplyDelete
  6. haa..tawu xpe..mmg bz la..lagi2 skrg ni ade yang tgh FYP termasuklah eden..

    ReplyDelete
  7. grr, kita jarang update blog sebab SPM victim. HAHAHA (:

    ReplyDelete
  8. ok ok aku comment
    ko rasa pelik lagi ke tak nih??

    ENTRY HOT : Hari Ini Dalam Sejarah

    ReplyDelete
  9. Disebabkan rase kesian kat ko..maka aku amek keputusan utk comment kat entry ni..

    gud luck 4 ur exam..all the best..

    ReplyDelete
  10. kena biasakan diri dengan perubahan. hahahaha. relex la bro. :P

    ReplyDelete

Ads

Followers