Ads

UNITEN Bloggers Yang Kachak Dan Chun



kacak dan cun? takde lah.. cun dan kacak tu subjektif bagi setiap orang.. sedangkan janda pun ada budak umor 18 suka..

entry ni bukan pasal cun atau kacak.. tapi lebih kepada langkah promosi blogger2 uniten walaupun sebahagian besarnya, tanpa kerelaan tuan punya blog tersebut..

ini senarai blog budak uniten yang aku follow dan setiap kali dorang update, aku takkan terlepas untuk membaca entry dorang..


[Programmer Korup]


ini blog pertama yang aku kenal.. sebelum masuk ke uniten, aku belum kenal apa itu blog.. secara jujurnya melalui blog ni la menjadi penyebab untuk aku menulis blog..

 tuan blog

bagi aku, tak bosan nak baca blog dia ni walaupun cara dia menulis kadang2 macam budak hyper active..


[1-300-88-2525]


blog ni pulak milik rumet aku.. walaupun blog gelap, orangnya cerah menawan.. entry dia ni agak simple dan tak pening kepala nak baca..


tuan blog


blog ini antara blog terawal yang aku follow.. agak jarang2 nak update blog tapi bagi aku, tak rugi nak ikut blog ni sebab tuan blog secara diam2 suka baca blog orang..


[Yuhanis Sazlini]


antara blogger uniten yang agak aktif update blog.. seperti blog2 wanita lain, banyak mengepos gambar2 aktiviti mingguan..


tuan blog

pandai pilih template blog, comel dan ringan.. tak macam blog remaja2 wanita lain, blog Yuhanis tak banyak mende2 mengarut diletakkan.. contoh, blog dia takde lagu.. contohi la blog dia


[Ordinary Life.]


blog classmate aku, Jacqueline Hendrick.. bukan yang penyanyi tu untuk pengetahuan korang.. tak caye? tengok gambar tuan punye blog ni:


setiap entry dia tak panjang berjela macam blog perempuan lain.. ringkas je.. Jac, betul ke ape I bagitau ni?


[Insufficient Memory]


tuan blog




tuan blog




jangan tertipu dengan nama blog.. blogger ni sebenarnya lelaki :)

tuan blog

sebenarnya banyak lagi blog budak2 uniten yang aku follow.. tapi kebanyakan dorang jarang menghapdek blog sendiri

5 comments:

Ads

Followers