Ads

Puasa, Imsak, Berbuka, Dan Gerai Mamak..

sedar tak sedar dah sampai bulan Ramadhan.. rase macam baru je lepas Ramadhan tahun lepas..

 

dan sedar tak sedar jugak, aku hampir terlupa untuk update blog sendiri.. dah takde idea? mungkin..

 

ok, kat sini aku nak ambil kesempatan ucapkan selamat menyambut bulan Ramadhan yang mulia ni..

 

aku doakan korang sume, puasa penuh tahun ni.. jangan jadi macam tahun2 yang lepas..

 

ambil peluang nak tambah pahala korang pada bulan yang mulia ni..

 

sebab kita tak boleh jamin yang kita akan hidup sehingga esok.. setuju?

 

ramadan_devil1

1 comment:

Ads

Followers

Google+ Followers