Ads

Rahsia Di Sebalik Filem Iron Man 2

cerita ni aku pasti hampir semua orang dah tengok.. ade yang sanggup tempah tiket awal2 sebab taknak terlepas tengok filem ni.. bagi siapa2 yang belum tengok, baik korang tengok sebab cerita ni sangat2 best

 

apa rahsia yang aku nak bagitau? ok, bagi korang yang dah tengok, mesti tertanya - tanya ape sebenarnya yang berlaku pada scene akhir filem ni.. hanya beberapa saat imej seperti tukul ditunjukkan..

 

Mjöllnir Thor movie image hammer

 

bagi sape2 yang memang tak mengikuti superhero2 Marvel, konfem taktau ape sebenarnye tukul tu..

 

untuk pengetahuan korang, tukul tu merupakan cameo dari watak hero Marvel yang lain iaitu Thor.. Thor merupakan satu daripada watak2 superhero Marvel selain dari Spiderman, X-Men, Hulk, Iron Man, dan Fantastic Four..

 

thor_comic_book_cover

 

cameo ni bertujuan bagi mempromosi filem terbaru dari watak superhero Marvel iaitu Thor yang akan keluar kelak.. bile nak ditayangkan aku sendiri pun taktau..

 

aku rase Marvel memang suka buat cameo macam ni.. sebelum ni dalam filem The Incredible Hulk, cameo watak Tony Stark (Iron Man) muncul di akhir cerita tersebut.. cameo Tony Stark tu sebagai langkah promosi untuk filem Iron Man 2..

4 comments:

Ads

Followers